tirsdag 11. oktober 2011

Då har eg både twete og blogga!

Ojoj! Første blogginnlegg! Som tittelen sier så har eg også nylig laget meg en twitterkonto. I denne journalistverden må man jo følge med på alt som skjer av utvikling og nyheter!

Ja, atlså. i denne bloggen kommer det nok til å komme mye ymse, men skal prøve å forholde meg til de 2 hovedtemaene som skjer i livet mitt nå, altså journalistutdanning og hundetrening! Eg skal prøve å være flink med oppdateringer og bilder, men det blir vel litt så som så i startern når man er nybegynner! Prøvde å legge til en beskrivelse av meg selv i den lille boksen til høgre, men den ville ikke leke med meg i dag. Så en kort forklaring på hvem eg er:

Heter Sandra, er 89-modell, bor i Norheimsund sammen med Asbjørn, samboeren min. Eg har ei dalmatinertispe på 1 1/2 år som for øyblikket prøver å klø seg på nesa med labben uten særlig hell. Hu ender opp med å stappe labben i munnen og gnager litt på den istedenfor. Tullehøna^^. Eg studerer journalistikk på Norges Kreative Fagskole, NKF, i Bergen og trives med det! Begynte på 1. semester nå i høst og er supergira ettersom eg føler at eg endelig har funnet ut hva eg har lyst til å bli når eg blir stor! (høhø, det var 3 "eg"-er i den setningen, det hadde ikke læreren min likt noe særlig, gjentagning er ukult!) Utenom det så kommer det nok mer frem i bloggen hvem eg er og hva eg driver med!

2 kommentarer:

  1. gratulerer medd blogg Sandra....gler meg til å følge med på ka som skjer i NHS og omeng!! :-) klem Ann Karin

    SvarSlett
  2. ja, kjempekjekt! du må legga ut bilde og sånn på bloggen din du og så me får sjå! :)

    SvarSlett